(Last Updated On: 25. januar 2021)

Eller hvad sker der i forvaltningen?

Undertegnede har haft en stomi i 14 år og har ifølge lovgivningen fået bevilget mine nødvendige stomiprodukter (poser, plader med mere) af kommunen fra forskellige leverandører, som kommunen har ingået aftaler med.

Jeg har i alle år brugt produkter fra Coloplast.

Da jeg i starten af maj 2020 læste, at det var muligt at få produkterne direkte fra Coloplast via deres fritvalgsordning i stedet for at skulle gå gennem en leverandør, kontaktede jeg først Coloplast, der kontaktede kommunen.

At dette skulle betyde en langvarig sag med flere rykkere fra Coloplast til kommunen både pr. mail og telefonisk, samt flere telefonsamtaler mellem mig og hjælpemiddelcentralen, havde jeg ikke forventet. Jeg har hver gang fået at vide, at de lige skulle regne på sagen, og så ville jeg få besked om få dage, men i skrivende stund, otte måneder efter første henvendelse, har jeg intet hørt.

Jeg vil dog for en god ordens skyld nævne, at jeg i hele perioden har kunnet bestille mine produkter fra kommunens leverandør.

Hanne Hansen
Skovvangsvej 68
Strøby Egede

Skriv en kommentar